მე <3 ჩემი დაბადების დღე

ესეც ასე, ჩემი დაბადების დღეც მოვიდა. 23 წელიც შემისრულდა და პირველად ავღნიშნავ დამოუკიდებლად, რაც აგრეთვე ძალიან სასიამოვნოა.

როგორც უკვე ვთქვი, ახალი წელი და დაბადების დღე ერთმანეთთან იგივდება. სახლი საახალწლოდ უკვე მორთულია, ნაძვის ხეც დავდგი და დესკტოპზე საახალწლო თემაც დავაყენე.

თანაც მერე კოკა-კოლის საახალწლო მანქანებმა ჩაიარეს სიმღერ-სიმღერით და ახალი წლის განწყობას ხომ არაფერი მიქმნის ისე, როგორც კოკა-კოლის რეკლამები.

ესეც ასე. წავედი ახლა, სუფრა მაქვს გასაშლელი🙂

 

13 thoughts on “მე <3 ჩემი დაბადების დღე

  1. ჩემი რუსთავიი❤ ხშირად დადე რა ფანჯრიდან გადაღებული სურათები :დ

    დაბ დღეს გილოცავ : ))

  2. კიდე ერთხელ მოგილოცავო დაბ.დგეს…..გული მწყდება მანდ რომ არ ვარ ;-(

  3. მე ვიყავი გუშინ რუსთავში და რომ მოვდიოდი თბილისისკენ, ზუსტად მაგ დროის ჩაიარა კოკაკოლას ეკსკორტმა❤

  4. გილოცავ გილოცავ გილოცაააავ. პირადადაც მოგილოცე მარა მაინც გილოცავ კიდევ ერთხელ :*

  5. დიდი მადლობა ყველას ვინც მომილოცა, ძალიან გამახარეთ🙂❤❤❤❤❤ რამდენი რუსთაველები ვყოფილვართ🙂

დატოვეთ კომენტარი

