ჩემი ბლოგი ერთი წლის გახდა

ერთი წლის წინ, ათ ნოემბერს, რვის რვა წუთზე დავწერე პირველი პოსტი ჩემს ნორჩ ბლოგზე, თუმცა იქამდე შექმნაზე ერთი საათი მაინც ვიწვალე, ავირჩიე ვარდისფერი თემა პეპლებით და აი პირველი პოსტიც.

იმის მერე ერთი წელი გავიდა, ბევრი რამე შეიცვალა ჩემ ცხოვრებაში და ეს ყველაფერი ბლოგზეა ასახული. როცა რამეს ვერ ვიხსენებ ან რამე მოვლენის ნახვა მინდა, ყოველთვის არქივებს მივმართავ.

ერთი სიტყვით ძალიან კარგი ვქენი ერთი წლის წინ ბლოგი რომ გავაკეთე, შევიძინე ვირტუალური მეგობრები, გავიცანი საინტერესო ადამიანები, ბლოგები, რომლებიც აქამდე არ ვიცოდი. გავაქტიურდი სოციალურ ქსელებზე, იქაც შემემატა მეგობრები.

ერთი წლის განმავლობაში დავწერე 353 პოსტი, დატოვეს 1702 კომენტარი, აქედან ყველაზე მეტი კომენტარები აქვთ დატოვებული qameleoni555-ს , diki777,  Kate_AlukaЯD, Dissolved Girl, violetmiss,    და ნათიას (natiag.wordpress.com)

დატოვებულია 15 000 სპამი (არ ვიცი რატომ ამდენი).

სულ ესა…🙂

 

19 thoughts on “ჩემი ბლოგი ერთი წლის გახდა

  1. როგორ მიყვარს შენი ბლოგი ვერ წარმოიდგეეენნნ ^^^________^^^

    P.S I’LL BE BACK SOON😀 ჩემი ახალი ბლოგით

  2. ვულოცავ შენს ბლოგს დაბ-დღეს🙂 ძალიან მომწონს აქაურობა🙂

  3. რა კარგია ყველაზე ბევრი კომენტარი მე მაქვს😀 გილოცავ დიადო, ისე გაიფრინა ერთმა წელმა, ასე მგონია, გუშინ ვიჯექით და ვლაპარაკობდით რა დაგვერქმია სახელი.

  4. მომილოცავსო… ხო ამ ბოლო დროს რაგაც ჩამოვრჩი კომენტარების წერაში🙂

  5. გილოცავ ბლოგის იუბილეს! მეტი და მეტი პოსტები გამოგეცხოს და მკითხველი არ მოგკლებოდეს!
    სუფთა ბლოგერული მილოცვა იყო, არა?🙂 მეც მიხარია,ერთ–ერთი რომ ვარ იმ ადამიანთა სიაში, ყველაზე მეტი კომენტარი რომ დაგიტოვეს პოსტებზე.🙂

  6. ჰმ.. უკვე მთელი ერთი წელი ^^ მ ცოტა ნაკლებია რაც გკითხულობ <3<3<3
    რა კარგია ბლოგის გაკეთება რომ მოგაფიქრდა ერთი წლის წინ :დ

  7. ჩემი ბლოგი 20 დეკემბერს ხდება ერთი წლის ……
    გილოცავ ….
    ძალიან კარგია ბლოგიი..
    საინტერესი ხარ …
    ამდენი პოსტიიიი …
    უუუჰ ….
    კარგია კარგი ..

დატოვეთ კომენტარი

