ბოლო პოსტი ჩემი კომპიუტერიდან

ბოლო ამ ეტაპზე, თორემ არა მგონია სამუდამოდ ბოლო იყოს🙂 ეჭვი მაქვს ძალიან ხშირად აქ ვიქნები და ჩემი ძველი, საყვარელი კომპიუტერიდან დავპოსტავ ხოლმე, მაგრამ ჯერჯერობით მიწევს მაინც გამომშვიდობება და ლეპტოპზე გადასვლა, ან ბადრის პერსონალურ კომპიუტერზე.

6 წელია ჩემთან არის და ძალიან მიყვარს. შენელებულია და სუსტი მონაცემებით, მაგრამ მაინც, მე ვუვლიდი, ვინდოუსს ვაყენებდი, ვირუსებისგან ვიცავდი, მომენატრება…

ჩემი სახლი ყვავილებითაა სავსე, მოაქვთ და მოაქვთ🙂

ერთი სიტყვით… დროებით გემშვიდობებით და ვეცდები რაც შეიძლება მალე დავპოსტო, უკვე ახალი სახლიდან და ახალი ცხოვრებით😉

11 thoughts on “ბოლო პოსტი ჩემი კომპიუტერიდან

  1. ხო ხო ეხლა ხომ დიასახლისი ქალი გვიხდები😀 ბადრი ძაან არ დაჩაგრო 😀
    მანატრებიიი… და ამ წუთას აზრზე ვერ მოვდივარ ნეტა აქ რა მინდა😦 მე ხომ ეხლა რუსთავში უნდა ვიყო… ;-(

  2. მართლა, მალე დაპოსტე, თორე ვეკო გათხოვდა და იმის მერე ბლოგზე აღარც გამოჩენილა😦

  3. Hi my family member! I wish to say that this post is awesome, great written and come with approximately all important infos. I’d like to look extra posts like this.

დატოვეთ კომენტარი

