საქორწილო შოპინგი

გუშინ მცირე საქორწილო შოპინგი მოვაწყე და კაბა, ფეხსაცმელი და ჩანთა ვიყიდე. მე და ლიკამ 4 საათი ვიარეთ მაღაზიებში, მაგრამ მაინც ავარჩიეთ.

კაბის ნახვა ბადრის არ უნდა 17მდე. აქედან გამომდინარე სურათიც არ გადამიღია, მაგრამ სამაგიეროდ თან ჩემი ახალი ფოტოაპარატი დავტესტე და თან ახალ რაღაცეებსაც გადავუღე სურათები.

სავარაუდოდ ეს საყურეები კაბას არ მოუხდება, მაგრამ გულმა არ გამიძლო და ვიყიდე. სამაგიეროდ ეს სამაჯურები მოუხდება კაბას:

ჩემი ახალი კლაჩი

ეს ისე მომეწონა და ხელს წამოვაყოლე

მომწონს ❤ ❤ ❤

16 thoughts on “საქორწილო შოპინგი

    • არა რას ამბობ, ვერ ვივლიდი და რათ მინდა ეგეთი ქუსლიანები 🙂 თან მერე ბადრიზე მაღალი ვჩანვარ. ფასებით კმაყოფილი ვარ, საკმაოდ მისაღები.

  1. კიიიი გავიზარდეთ 😀
    ადრე მქონდა პატარა ქომპლექსი სიმაგლესთან დაქავშირებიით აქ კი ძაან ბევრი მაღალი გოგო დადის მათ შორის ჩემი თანამშრომელია ერთი 20 წლის გოგო და 184 სმ-ა მაგის გვერდიით თავი დაბალი მგონია 😀

  2. ამ საიტის მეშვეობით შეგიძლიათ ადვილად და იაფად გამოიწეროთ ნოვთები ამერიკიდან.უბრალოდ დარეგისტრირდით, იყიდეთ სასურველი ნივთები და გადაიხადეთ მათი საფასური სახლიდან გაუსვლელად!არ დაგავიწყდეთ მისამართის მითითება. viaddress.

დატოვეთ კომენტარი

