კიდევ ერთი დღე და შეცდომა

საშინელება ჩავიდინე, დიახ, საშინელება.

კიდევ კარგი სარკეში ჩახედვა არ შეუძლია, თორემ მეექვსე სართულიდან გადახტებოდა.

იყო ასეთი:

გახდა ასეთი:

l

l

l

l

l

l

l

V

დღეს გაურკვეველი არსება დარბის ძალიან დიდი თავით და ფუმფულა კუდით, მაგრამ წვრილი ტანით 🙂

რომ ვიგრძენი, უკვე ძალიან ცხელოდა და ვეღარ უძლებდა, ავდექი და შევაჭერი გრძელი ბეწვები. სიამოვნებით იწვა და გვერდებს მიშვერდა მაკრატელზე.

აი რამდენი რამე ამძიმებდა ჩემს კატას:

მერე ჩემი სამკაულების ყუთი დავალაგე, ვინაიდან რამდენიმე ახალი შენაძენიც მქონდა და აღარ იტევდა, ახალი დავამატე და იქ გადავიტანე.

ესეც ჩემი ბეჭდები:

ესეც მე თმების ხვევის პერიოდში, როცა ნახევარი მხარე დახვეული მქონდა, ნახევარი სწორი.

14 thoughts on “კიდევ ერთი დღე და შეცდომა

  1. ასე არ ჯობია? დაემგვანა კატას. ცოდო იყო დაცხებოდა იმხელა ბეწვში აბა რა იქნებოდა. მართალია ცოტა უშნოდ გაკრიჭე მაგრამ წარმოიდგინე როგორ ამოისუნთქა კატამ 😀

    • ისტორიული ხარხარი როგორია? 😀 😀 😀

      p.s. საცოდავ კიწიზე ვიცინე მარა ამ კომენტზეე უფრო…:X

  2. ჩემი აზრით ასე ასიმეტრიულად არ უნდა შეჭრა ბეწვი კატას თან თვითონ მაგალითად მე კოკესპანიელი მაჩუქეს ოთხი თვის წინ და ერთი ღერიც კი არ მოგვიჭრია სულ ზოოპარკში მიგვყავს გასაკრეჭად

  3. ჩემი აზრით ასე ასიმეტრიულად არ უნდა შეჭრა ბეწვი კატას თან თვითონ მაგალითად მე კოკესპანიელი მაჩუქეს ოთხი თვის წინ და ერთი ღერიც კი არ მოგვიჭრია სულ ზოოპარკში მიგვყავს გასაკრეჭად

დატოვეთ კომენტარი

