ბანკეტი 5 წლის მერე

სკოლის დამთავრებიდან 5 წელი გავიდა. ყოველთვის ვფიქრობდი, რომ აუცილებლად წავიდოდი და ყველა ძველ კლასელს ვნახავდი, ძალიან კარგ დროს გავატარებდი და წინასწარ მიხაროდა.

მაინცდამაინც ისეთ დროს დაემთხვა, როცა თავზე ათასი საქმე მექნება დაყრილი. თვის ბოლოს ჩემი ქორწილი, იქამდე კი ძალიან ბევრი საქმე, საყიდლები, ტექნიკური საკითხები🙂 ერთი სიტყვით ვერ ვახერხებთ წასვლას.

გუშინ ჩემი მეგობარი მაია იყო გამოსული, ჩვენთან მეათე კლასში გამოვიდა და თავის ძველი კლასის ბანკეტზე მიდიოდა, მე ვარცხნილობა და მაკიაჟი ვითავე და საქმეს შევუდექი.

ჩემი მცირე ოქროსფერი არსენალი, როგორც წესი ოქროსფერი არ მიყვარს.

 

ჩემი შანელის საყურეები, რომელიც ძალიან მომწონს

რაც შეეხება თმებს… დავიწყოთ იმით, რომ მაიას ბავშვობიდან ძალიან გრძელი და შავი თმა აქვს, რომელსაც ძალიან იშვიათად იმოკლებდა. ერთხელ მე და დიანამ ძალით წავიყვანეთ სალონში და დავამოკლებინეთ, ამის მერე ორი დღე დეპრესიაში იყო🙂 ეს დახვევამდე:

ეს დახვევის შემდეგ ჩემი ჯადოსნული სახვევით:

რადგან შავი კაბა ეცვა ოქროსფერი ელემენტებით, ამ ფერების შეხამებით ძალიან ლამაზი ფერი მივიღე თვალზე, რომელსაც მეც აქტიურად ვიყენებ ხოლმე.

მის დიორ ჩერი საყვარელ შეფუთვაში

და ბოლოს:

6 thoughts on “ბანკეტი 5 წლის მერე

  1. საყურეები ძალიან ლამაზებიააა მეც მომეწონა, თმები კი საკაიფოდ დაეხვია, პროფესიონალი ხარ რაა😉

  2. ძალიან კარგად გაგილამაზებია და რათ უნდა მაიას გალამაზება ისედაც ყოველთვის ლამაზი იყო🙂

    • :დდდ ეს ჩემი ლეგენდარული რვეულია, სადაც ასევე ლეგენდარული რომანი იწერება🙂

დატოვეთ კომენტარი

