ისევ სურათები

ჰოდა ისევ და ისევ ფოტოაპარატში ჩარჩენილი სურათები ამოვიღე და რამდენიმე არც მახსოვდა.

ბადრის ეზოში პატარა საყვარელი ლეკვი ჰყავდათ, რომელიც არავის არაფერს უშავდებდა და თამაშობდა თავისთვის.

ჰოდა დავიჭირე ეს ლეკვი და ვეფერები, ვეფერები და გადავწყვიტე დავსვა, და აი აქ მომდის შეცდომა, კიწიზე რომ ვარ მიჩვეული და ზევიდან ვუშვებ ხელს, ამასაც ზევიდან გავუშვი ხელი და წკმუტუნით დავარდა დაბლა, თათი ეტკინა საწყალს, გული ისე მეტკინა, პატარა, საწყალი, მოიბუზა და კრუსუნებდა. მერე კიწი გამახსენდა, რამდენი მაგისთვის ფეხი კარებში მომიყოლებია და სკამი დამიბიჯებია, მაგრამ არაფერი მოსდის.

ჰო, კიდევ ბადრის ანტიკვარული საათი, რომელიც ძალიან უყვარს.

ესეც მე და ახლადგაღვიძებული ბადრი.

და ისევ მე

წუხელ საწოლზე დასცხა ქალბატონს და ასეთი პოზა მიიღო

მერე მოვიდა და კლავიატურაზე გამიწვა. რა ძროხაა🙂

სულ ესაა…

5 thoughts on “ისევ სურათები

  1. -რა ბედნიერია,შენი ფისო. მე.კი ატანა არა მაქვს ჩემი კატის….

  2. უხ უხ ჩემი ძონძი. ვინ უკნავისო ხოლმე დეიდასო ტელეფონიდანო ვინაო?

  3. ასე რომ გაწვეს კატა ჩემს კომპიუტერთან საშინელება დატრიალდება! ვერ ვიტან კატებს😦

დატოვეთ კომენტარი

