შეჭამა თუ არა საიმონმა კომში

სანამ ჩემს რამდენიმე დღის წინ დაგეგმილ პოსტს დავწერდე, ამ სიზმარზე რომ არ დავწერო არაფრით არ შეიძლება 🙂

ბევრჯერ ყოფილა შემთხვევა, რომ ყვირილით, ტირილით, ან შიშით იღვიძებ სიზმრიდან, მაგრამ ასე გულიანად მოხარხარეს რომ გამეღვიძა როდესმე მართლა არ მახსოვს.

დავიწყოთ იქიდან, რა ჩამყვა სიზმარში. ჩემი დიპლომი უკვე ერთი თვეა წამოსაღები მაქვს მე-2 კორპუსიდან და საშინლად მეზარება, თან მაღლივის ბიბლიოთეკიდან სჭირდება ცნობა.  სულ ვამბობ წავალ წავალ მეთქი და სულ მავიწყდება. ეგ ერთი, ახლა მეორე.

ჩემი საეკრანო სივრცის ყველაზე დიდი ნაწილი უჭირავს ამ კაცს, დაახლოებით 16 სეზონი. ეს კაცი ერთ-ერთი უმდიდრესი პროდიუსერი და შოუმეიკერი, საიმონ კოუელია. american idol-ის 9 სეზონი,  x factor-ის 7 სეზონი და ახლა ვუყურებ ბრიტანეთის got talent -ის ბოლო სეზონს, იქამდე ვუყურე ამერიკის, ჰოდა რა გასაკვირია რომ საიმონი, შერონ ოზბორნი და ლუი ვოლში ჩამყვა სიზმარში.

სიუჟეტი ასეთი იყო : მეოთხე კორპუსში ჩემს კურსელ თიკოს ტვინს ვუბურღავდი, რომელ სართულზე უნდა ავიღო ცნობა-თქო. ამ დროს აღმოჩნდა, რომ ჯერ საიდუმლო კითხვისთვის  უნდა გამეცა პასუხი, რომელიც ლუის ჰქონდა კაბინეტში შენახული. საიმონმა ჩუმად მითხრა ამ კითხვის პასუხი, მაგრამ ეჭვი მეპარებოდა, რომ მატყუებდა.

შევედი კაბინეტში და ეს ჟიურის წევრები იყვნენ გამწკრივებულები. დამიდეს კითხვა წინ, სადაც ეწერა, რომ საიმონს მოუტანეს კომში, რომელზეც მას გუსბამბები დაემართა, ანუ ალერგია ჰქონდა სავარაუდოდ, და კითხვა იყო ასეთი, შეჭამა თუ არა ეს კომში საიმონმაო და დაბლა ლუის მიჯღაბნილი იყო, მე შევჭამეო და მერე წაშლილი, მაგრამ მე მაინც ამოვიკითხე და ვკვდებოდი სიცილით. დამსვეს პასუხის გასაცემად და სულ ეს მინაწერი მახსენდებოდა და გულის წასვლამდე ვიცინოდი, ისინიც მყვებოდნენ და ასე სინქრონულ სიცილში გამეღვიძა.

სხვა თუ არაფერი, ამერიკის და ბრიტანეთის ყველაზე ცნობილი და მდიდარი ხალხი ხომ მაინც გავამხიარულე 🙂

One thought on “შეჭამა თუ არა საიმონმა კომში

დატოვეთ კომენტარი

