მე და სამკაულები 2

ერთი პოსტი უკვე მივუძღვენი ჩემს სამკაულებს, მაგრამ გუშინ ყუთის დალაგება მომიხდა და სურათებს მაინც ვერ ავცდი. სახლი რომ იწვებოდეს პირველ რიგში კატას, მერე მობილურს, მერე კი სამკაულების ყუთს გადავარჩენდი 🙂 რა ვქნა, ძალიან მიყვარს.

ეს ერთმანეთში არეული და გადახლართული, სანამ დალაგებას დავიწყებდი:

ჩემი საყვარელი მძივები : მწვანე ბადრის ნაჩუქარი, უფრო სწორად მაღაზიაში რომ დავინახე ისე ავჭყლოპინდი, რომ უარი ვეღარ თქვა 🙂 მეორე ჩემი შემოქმედებაა:

აქედან სამივე დედაჩემის გამოგზავნილია საბერძნეთიდან:

თეთრი ზღვაზე მაჩუქა ჩემმა ძველმა მეგობარმა, შუა ჩემი აწყობილია, მარგალიტის მძივი დედაჩემის გამოგზავნილია.

სამივე ჩემი ნაყიდია, კიდევ რამდენიმე ფერი მინდოდა, მაგრამ თავი შევიკავე 🙂

ესეც ჩემი საყვარელი სამაჯურები:

ბეჭდების უმრავლესობა ბადრის ნაჩუქარია.

ეს ის სამკაულებია, რასაც ყოველდღე აქტიურად ვიყენებ. საყურეებს რაც შეეხება, ეს ცალკე ფენომენია ჩემთვის 🙂 მერე მივუძღვნი პოსტს.

ამაზონზე ვნახე ძალიან კარგი მაღაზია GirlPROPS, სადაც სამკაულების ღირებულება 0.99 ცენტიდან იწყება და კარგი სამკაულებია, ასე რომ გაზაფხულისკენ ვგეგმავ მცირე შოპინგს. აი მაგალითად ძალიან მომწონს ეს ყელსაბამი ($7.99)

და კიდევ, ოჯახის წევრებმა მითხრეს რამე სამკაული აარჩიე, რომ გათხოვდები უნდა გაჩუქოთო და ვინაიდან და რადგანაც ეს დრო არც ისე შორია, დავიწყე ძებნა და ეს ძალიან მომეწონა:

მარკიზებით და ამეთვისტოს თვლებით მორთული ვერცხლი:

9 thoughts on “მე და სამკაულები 2

  1. მმმმმმმმმმმმმმმმმმმ…………… იისფერი როგორც ყოველთვის დომინირებს და მეც, როგორც ყოველთვის მომწონს… ძალიან ლამაზი იისფერია და მოგიხდება, დარწმუნებული ვარ!

  2. awww, იცი რომელი მომეწონა? სამაჯურები სანამ დაიწყებოდა “საზღვაო’ მძივი, მერე ქვევით მაგისი სამაჯურიც დავლანდე.

    მე ეგეთი მძივები არ მიყვარს, მაგრამ აი საყურეებიიიი ❤ ჩემი სისუსტეა :დ

    დაწერე პოსტი საყურეებზე, ველოდები :დ

    • კი აუცილებლად, საყურეები მართლა ჩემი სისუსტეა, ვგიჟდები, ალბათ იმიტომ, რომ ცოტა გვიან გავიკეთე (მე-11 კლასში) და დღემდე ვერ მომისურვილებია.

  3. zaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn magariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iasamnis feri yelsabamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! me anamaria mqvia

    ]

დატოვეთ კომენტარი

