უსაქმურის დღიურებიდან

დღეს დილით რომ ავდექი და კომპიუტერის ჩართვა ვცადე, მონიტორი არ ჩაირთო. პირველი პანიკა გადავლახე და  კიდევ ერთხელ ვცადე, მეორედ, მესამედ, მეოთხედ, აი ნამდვილი პანიკა კი მაშინ დაიწყო.

სანამ ჩემი ქუჩის იქით მდებარე კომპიუტერულ მაღაზიაში საწყალ მონიტორს დამწვარ ბლოკს გამოუცვლიდნენ, მე ჩემი დამემართა.  ოთახიდან ოთახში დავდიოდი და ვწუწუნებდი. და მერე მივხვდი რომ კომპიუტერის გარეშე ცხოვრება არ შემიძლია, განსაკუთრებით როცა სახლში ვზივარ.

როგორც იქნა ხელის კანკალით ჩავრთე და ლურჯად რომ აციმციმდა შვებით ამოვისუნთქე. რა კარგი შეგრძნება იყო.

სრული უსაქმურობის დღეები მაქვს გამოცხადებული. იშვიათად გავდივარ გარეთ, ბადრი გვიანობამდე მუშაობს, ორი გასართობი მაქვს: კატა და კომპიუტერი. ორივე კ–ზე იწყება, რა დამთხვევაა.

ჰმმმ, ისეთი გამოხედვა აქვს, თვალებში ლაზერი რომ ჰქონდეს, აქამდე ცოცხალი აღარ ვიქნებოდი.

ჩემი სპარსელი კატა 🙂 ენა მაინც იცოდეს.

ვიღვიძებ სადღაც 12კენ. ვდგები. კატას ვაჭმევ საჭმელს, მერე მე ვჭამ, ვჯდები კომპიუტერთან და მთელი დღე ვზივარ. არავის გეცოდებით? 😦

მერე მონიტორს ვაქცევ ხოლმე ობიექტივის ქვეშ და რასაც ვუყურებ ყველაფერი ზედ იღბეჭდება. აი მაგალითად:

ტომ ველინგი მთელი თავისი ბრწყინვალებით. სუპერმენის, კლარკ კენტის როლში. სმოლვილის მეათე სეზონს ვუყურებ. დანარჩენი სერიალები იანვრის ბოლომდე შეწყდა. დესკტოპზე მაქვს ტექსტ დოკუმენტი, სადაც მიწერია რომელი სერიალის რომელ სერიაზე ვარ.

gossip girl 11
glee 10
the vampire diaries 11
supernatural 11
desperate housewives 10
nikita 11
house m.d 8
one tree hill 7-17

რახან კლარკია აქ, ბარემ ლუისიც მივაყოლოთ, ცოდოა მარტო.

საღამო ხანს იწყება დაუნდობელი ბრძოლა კომპიუტერისათვის ჩემს და ბიძაჩემს შორის. ზის და დაუსრულებლად ათვალიერებს მანქანებს, ტრაილერებს, ამწე–კრანებს, რაც მთავარია არასდროს არ ბეზრდება. აი ხანდახან საქმე აქამდეც მიდის ხოლმე:

სმოლვილი რომ მბეზრდება გადავდივარ ფემილი გაიზე, რომელსაც დავეწიე უკვე და მიმდინარე მეათე სეზონზე ვარ.

მერე მეტი მრავალფეროვნებისთვის კიწი ვაბანავე. მართალია მთელი გულით მეწინააღმდეგებოდა, მაგრამ მაინც.

მერე როცა დაღამდა და ყველამ დაიძინა, აი ამას ვუყურე 🙂

და ვინანე ამდენი ხანი რომ არ მქონდა ნანახი. უსაყვარლესი არსებებით და სათამაშოებით ძალიან თბილი დისნეის ზღაპარი.

პიქსარს ბევრი რომ შეეძლო ვიცოდი, მაგრამ 1995 წელსაც თუ ასე იმუშავებდა, არ მეგონა. პიქსარმა wall-e გააკეთა ევოლუციური ტექნოლოგიებით და მართლა სენსაციური ანიმაცია გამოვიდა, მაგრამ სათამაშოების ისტორიაც ძალიან კარგია. განსაკუთრებით ბოლოს მომეწონა, ვითომ გადაღებების დროს მომხდარი კურიოზები:

და აი ასე, ერთი უაზრო დღეც გავიდა 🙂

ესეც მე ვარსკვლავით შუბლზე 🙂

6 thoughts on “უსაქმურის დღიურებიდან

  1. ჩემი ფოტოგენური სპარსელი მზეთუნახავი 😀 ვაიმე მეც რამდენი ხანია სახლში ვზივარ. ვაი ვკვდები უსაქმურობით 😦

დატოვეთ კომენტარი

