ოპერაცია “მოვრთოთ ნაძვის ხე”

ვინაიდან და რადგანაც ჩემი ძველი ნაძვის ხე აღარ აკმაყოფილებდა ელემენტარულ ესთეტიურ თუ უსაფრთხოების წესებს, გადავწყვიტე ოპერატიული სამუშაოები ჩამეტარებინა და ახალი ნაძვის ხით შევხვედროდი ახალ წელს.

დილით წავედით მე და qameleoni555 ნაძვის ხის საყიდლად. ბევრი ვიარეთ თუ ცოტა, ავარჩიე საშუალო სიმაღლის, სიმპათიური ნაძვი და გამარჯვებული სახით მოვიტანე სახლში. თან ლამაზი ნათურებიც ვიყიდე.

გაშლამდე ასე გამოიყურებოდა ჩემი ნაძვის ხე, ეს კი ბადრისთვის განკუთვნილი საჩუქარია უზარმაზარი ოქროსფერი ბანტით.

როგორც იქნა, დიდი წვალებით ამოვიღე პარკიდან და გავშალე. ისეთი საყვარელი გამოვიდა, მე თვითონ აღვფრთოვანდი.

შევუდექი ოპერაციას და გზადაგზა ფოტომასალებს ვიღებდი:

ეს პირველი ეტაპი. მერე შევუდექი სათამაშების დაკიდებას.

ჩემი საყვარელი სათამაშოები, სულ ფერად–ფერადი. მერე გადავედი დიდ ბურთებზე:

მთელ ამ პროცესს ჩემი კატა დიდი ინტერესით ადევნებდა თვალს.

ჩემმა ნაძვის ხემ გადაინაცვლა სკამზე და ოთახის კუთხეში დაიდო ბინა:

კმაყოფილი დავრჩი ჩატარებული ოპერაციით და ბედნიერად შევყურებ ჩემს ფერად ნაძვის ხეს 🙂

ეს ჩემი საახალწლო განწყობისთვის, ერთადერთი საახალწლო განათება, რომელიც ჩემი მეექვსე სართულის ფანჯრებიდან ჩანს ძალიან დიდ რადიუსზე.

😉

6 thoughts on “ოპერაცია “მოვრთოთ ნაძვის ხე”

დატოვეთ კომენტარი

