ჩემი ბლოგის დაბადების დღე

დღეს ჩემს ბლოგს ერთი თვე შეუსრულდა.

პირველად 10 ნოემბერს დავწერე პირველი პოსტი, რომელიც ორმა კაცმა ნახა 🙂

ვორდპრესის აზრზე არ ვიყავი, რა სად როგორ რისთვის, ვიჯეტების ჩასმაც მერე ვისწავლე. პირველი ორი დღე არც ის ვიცოდი ვიზიტორების რაოდენობა სად იწერებოდა 🙂 არადა ამხელა  სვეტებია გამოჭიმული.

ახლა ელემენტარული მაინც ვიცი, რაც მთავარია ვპოსტავ და ვაქვეყნებ. ვიზიტორებით ვერ დავიკვეხნი, მაგრამ არც უკმაყოფილო ვარ. სანამ ერთი კაცი მაინც კითხულობს ჩემს ბლოგს იქამდე დავწერ და როცა ნოლზე დავა, მერე მივხვდები, რომ დროა წავშალო 🙂

გეპატიჟებით ვირტუალურ ტორტზე 🙂

3 thoughts on “ჩემი ბლოგის დაბადების დღე

  1. რატომ მეგონა რომ უფრო მეტი გავიდა დრო? გილოცავ ბლოგო, და ბევრ ბევრ მკითხველს და ვიზიტორს გისურვებ და გისურვებ და გისურვებ და გისურვებ. აი ასე აზრიანად მოგილოცავდა ვინმე? არა.

  2. გილოცავ სოფო.მე შენთვის სრულიად უცხო ადამიანი ვარ მართალია, მაგრამ შენი ბლოგი ჩემთვის რაღაც ახლობელია.თითქმის ყოველდღე შემოვდივარ და ვკითხულობ შენს პოსტებს.ძალიან სახალისოდ და საინტერესოდ წერ და ამიტომაც მომწონს.არა ხარ ბანალური და მშრალი, როგორიც საკმაოდ ბევრი ბლოგია ხოლმე და რაც მთავარია გაქვს შენი საკუთარი ინტერესი, ხედვა და მისდევ ბოლომდე.გისურვებ კიდევ და კიდევ დიდ წარმატებებს, ბევრ მკითხველს და ყოველივე კარგს.

    Keep It Up !!!

დატოვეთ კომენტარი

