გარიგება ეშმაკთან- ჯადოსნური პულტი 4 მომავალში

ვარსკვლავები ნელ–ნელა გაიფანტა და ცოტა აზრზეც მოვედი. როგორც იქნა მივიხედ-მოვიხედე და თვალები კინაღამ ბუდიდან გადმომცვივდა. თავზე ვერცხლისფერი ადამიანის ზომის რობოტი მადგა აწეული მუშტით და კიდევ მიმიზნებდა თავში. წამოვხტი და გვერდით გავვარდი, თორემ დროებში კი არა საიქიოში გამისტუმრებდა იმხელა რკინის მეორედ მოქნეული მუშტი.

საბოლოოდ გამოვიხედე თვალებიდან. ჩემს ირგვლივ სრულიად სხვა სამყარო გადაიშალა, სამყარო სადაც მანქანები თუ რაღაც მსგავსი რკინის ვაგონები დაქროდნენ. უზარმაზარი შენობები აღმართულიყვნენ აქეთ- იქით. თითქოს კომპიუტერულ თამაშში მოვხვდი.

– ვინაა ეს გოიმი? ან ეს ორი საუკუნის წინანდელი ჯინსი რატომ აცვია? ასეთი ტანსაცმლით ნანგრევებში იპოვეს ჩონჩხი. შენ რა პირველყოფილი ხანიდან გადმოხვედი? – თავს ნამდვილი ადამიანი დამადგა და გაკვირვებით ამათვალიერა.

– დასწიე მუშტი ვერ ხედავ თავისი გაჭირვება ყოფნის, რას ჰგავს? -უთხრა რობოტს.

– უცხო პირი უცხო პირი – ჩაიხვია  რკინის უჭკუო მანქანამ და უკან დაიხია.

დაკვირვებით შევხედე ადამიანს მომავლიდან. გოგო იყო ახალგაზრდა. ისეთი კომბინიზონი ეცვა როგორიც კინოებში აცვიათ ხოლმე, მომავლის კინოებში.

უცებ ხელი მომკიდა და რაღაც დიდ ფერად რკინაზე შემაყენა. ირგვლივ ყველაფერი აირია და რამდენიმე წამში დაიწმინდა.

– პაპუასი მოვიყვანე- თქვა უემოციოდ და ხელი გამიშვა.

ჩემს წინ სკამზე, რომელიც სამეფო სავარძელს გავდა გრძელმოსასხამიანი კაცი იჯდა.

– მე წარსულიდან ვარ- დავასწარი სანამ რამეს იტყოდა.

– მე კიდევ ჰატლერი ვარ. თუ რა ერქვა? ჰიტლერი- ჩაიცინა.

– ჰიტლერი მოკვდა.

– რას ლაპარაკობ?- გაიკვირვა ყალბად- გაარკვიეთ რანაირად მოხვდა ჩვენს დროში ეს მათხოვარი- ბრძანა მკაცრი ხმით და ავისმომასწავებელი ხმაც გაისმა. ჩემს უკან რამდენიმე რობოტი მოაბიჯებდა.

სასწრაფოდ დავაძრე პულტი და ღილაკს დავაჭირე. იმოქმედა. თავში არაფერი მომხვედრია მაგრამ თვალები რომ გავახილე უარესი საშიშროება წარმოიქმნა. სიხარულისგან კინაღამ გული გამისკდა.ისევ ჩემს მანქანასთან ვიდექი და ხელში ეს წყეული პულტი მეჭირა.

– მოგეწონა საჩუქარი ბიჭუნა?- მოხუცი  ჯოხს დაყრდნობოდა და ეშმაკურად მიყურებდა.

– წაიღე უკან. არ მჭირდება- ხელში ჩავუდე.

– ესაა იმის საჩუქარი ვინც ზედმეტს მოინდომებს – ჩამესმა ყურში მოხუცის გესლიანი ქირქილი.

დასასრული

by qameleoni555


დატოვეთ კომენტარი

